דפים

יום שלישי, 20 באוגוסט 2013

כיצד להגדיל את המכירות באמצעות ייעוץ עסקי שיווקי


כיום מנהלים רבים מבינים כי עיקר כוחם תלוי בפעולות שיווקיות שיבחרו לעשות על מנת לקדם את העסק שלהם כי עתיד העסק תלוי בשיווק ומכירות.אם המתחרים משווקים כל הזמן ומגיעים ללקוחות לפניכם זה לא חייב להיות כך,אלא יכול להיות אחרת לגמרי באמצעות ייעוץ שיווקי.

האם כל אחד זקוק לשירותי ייעוץ עסקי שיווקי?
מנהלים רבים שואלים את עצמם את השאלה כיצד למכור את העסק כי הם לא מצליחים להגיע ללקוחות. כיום כדי להגיע ללקוחות לרוב העסקים יש אתר אינטרנט ובו ניתן לראות את כל המידע על העסק, שנת ההקמה, צוות העובדים וסיפורי הצלחה. לפי כמות הכניסות של אתר האינטרנט אפשר לדעת האם הלקוחות נכנסים לאתר ומגלים עניין.

בעת בניית אתר, חייבים לחשוב על פן שיווקי שיגרום ללקוחות להיכנס לאתר. כאן נכנס לתמונה ייעוץ שיווקי. ייעוץ עסקי שיווקי אפשרי רק עם יועץ שמתמחה בכל יסודות השיווק. בין אם מדובר בעסק קטן אן גדול, יועץ שיווקי חיצוני יכול להיכנס לעסק ולהפוך אותו למצליח. בסופו של דבר, כל מנהל רוצה שהעסק שלו יהיה מצליח

 כיצד ייעוץ שיווקי יסייע לעסק?
כיום ישנם יועצים שיווקים רבים, אך לא כל יועץ שיווקי יתאים לעסק שלכם. כדי לתת ייעוץ יש להכיר את העסק מקרוב ולבנות תוכנית עבודה המבוססת על הכרת העסק ובהתאם לתקציב של העסק. לא מעט מנהלים עשויים לחשוב כי הם יכולים להצעיד את החברה שלהם להצלחה כי הם מכירים את החברה מהיום הראשון ויודעים בדיוק מה לעשות כדי להביא לקוחות נוספים. יחד עם זאת, במסגרת שירותי הייעוץ הם יכולים לקבל פתרונות נוחים ומשתלמים לטווח הארוך,כאלה שהם לא ממש חשבו עליהם כתוצאה ממעורבות יתר. העובדה שיש יועץ שיווקי חיצוני המגיע לחברה, לומד אותה ומתאים עבורה תוכנית עשויה להיות המפתח להצלחה.

יועץ עסקי בעל הבנה בתחום יכול לעשות שימוש בכלים אפקטיביים שיסייעו בהגדלת המכירות. כך למשל, אחד הדברים החשובים ביותר שאפשר לעשות כדי להגדיל את הלקוחות הוא לשלוח להם הטבות שונות ביום ההולדת שלהם. מדובר בפעילות  מבורכת שעוזרת ללקוחות להיזכר בחברה, להיכנס לאתר האינטרנט שלה ולרכוש מוצרים שונים.

לפרטים נוספים בנושא ייעוץ עסקי 
סורוצקי ייעוץ עסקי http://www.sorotsky.co.il/
עמוד הפייסבוק https://www.facebook.com/sorotsky.co.il



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה